COVID-19

Firkløverskolen følger gældende retningslinjer i forhold til COVID-19. Vi tilpasser løbende vores hverdag, så den passer til retningslinjerne.

Vi arbejder tæt sammen med Sundhedsmyndighederne, når vi har tilfælde af COVID-19.

Vi orienterer via Aula ud til forældre og personale, når et barn bliver nær kontakt eller smittet. Skal elever hjem i løbet af skoledagen vil vi ringe rundt til forældrene.

Spørgsmål i forhold til skolen og retningslinjer kan stilles til dit barns lærere eller afdelingslederen.

Hvis dit barn bliver nær kontakt eller smittet bedes du kontakte skoleleder Preben Skov Christensen på tlf.:  24 60 34 32. Vi hjælper med smitteopsporing i forhold til Firkløverskolen og SFO.

I forhold til fritid/rejser m.m. bedes I selv holde jer opdateret, og vi forventer at de til en hver tid gældende retningslinjer for isolation og test efterleves.