Ikær

Firkløverskolen består af fire matrikler, hvoraf Ikær er den ene. Afdelings adresser er Torvegade 75A, 7323 Give.

Afdelingen ligger i Give by, hvor Firkløverskolens skoleleder, viceskoleleder, administration og teknisk afdeling har kontor på afdelingen.

Selve afdelingen består af ca. 305 elever, og der tilbydes undervisning fra 0.-6. klasse. Når eleverne har afsluttet 6. klasse, fortsætter de i 7. klasse på Firkløverskolen, afdeling Søndermarken ca. 1 km fra Ikær.

Alle skoledage starter kl. 8.00 med mulighed for at møde ind fra kl. 7.50. Skulle der være behov for at den enkelte elev møder tidligere, så tilbydes der SFO fra 6.15 til skolens start og efter skoletid til kl. 16.45 (fredag til 16.00).

Ikær-afdelingen er tosporet, hvilket betyder, at der er 2 klasser på hver årgang. Dog kan enkelte fag eller forløb læses på tværs af årgangen.

Afdelingsleder for Ikær er viceskoleleder Ebbe Weng, ebblw@vejle.dk, tlf: 29 21 77 34.

Afdelingsleder for SFO'en er ledende pædagog Christian Lund Lyager, chlly@vejle.dk,  tlf. 24 47 60 93.