Ledige stillinger

På Firkløverskolen opstår der løbende ledige stillinger og vikariater til besættelse.

Vi har pt. følgende ledige stillinger:

Lærere/pædagoger/pædagogmedhjælpere til Firkløverskolen afd. Elkjær  - ansøgningsfrist 1. april 2024 kl. 23:59.

Vi ansætter løbende tilkaldevikarer. Hvis du ønsker at blive tilkaldevikar er du altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til firkloeverskolengive@vejle.dk

På Firkløverskolen har vi ambitioner, både på vores egne og på elevernes vegne. Vi er stolte af vores faglighed, og vi værdsætter hårdt arbejde og vedholdenhed. Det er vigtigt at gøre sig umage og stå på tæer. Vi tror på alle gør det bedste de kan, og alle skal have modet til at turde fejle. For så bygger vi erfaring op, og vi får øje på andre veje at gå. Det er her, når vi vælger de udfordrende veje, at læreprocessen kører på højeste blus. Når blot vi tør, og det gør vi – sammen.

Som ansat på Firkløverskolen vil du opleve vores udviklende fællesskaber. Vi holder et skarpt fokus på at etablere og styrke fællesskaber på trods af forskelligheder, på kryds og tværs mellem fag, afdelinger, eleverne, blandt personalet og med forældrene som helt afgørende samarbejdspartnere. For os er det konstruktive og velfungerende samarbejde både en ambition, en forventning og et privilegium.

Vi har viljen til at gøre en forskel for Firkløverskolen, dette gør vi ud fra vores personaleværdier:

•  Sig det!
  •  Giv anerkendelse!
  •  Brug de frie rammer!
  •  Spil hinanden gode!

Sig det!

• Vi har en åben og ærlig dialogkultur
  • Vi behandler hinanden med respekt og tillid
  • Vi gør plads til den faglige dialog

Giv anerkendelse!

• Vi har en positiv tilgang til hinanden
  • Vi er anerkendende og nærværende